Anastasia Beverly Hills – De ce este popular?
Cuprins
Anastasia Beverly Hills este detinuta de Anastasia Soare, care sa nascut in Romania. A fost infiintata in 1997 si prima linie de productie a companiei a fost lansata in anul 2000. Aceasta marca creeaza produse cosmetice de prestigiu cu geometria sacra Golden Ratio, ideala pentru toti iubitorii pasionati de cosmetica.
Soare a prezentat pentru prima data servicii de modelare a frunzelor si unele produse care se bazeaza pe metoda patentata Golden Ratio a marcii pentru modelarea sprancenelor. Este creditat in intreaga lume pentru alimentarea afacerilor de milioane de dolari, care inconjoara aceasta categorie. Renumita pentru ca are relatii bune cu cele mai renumite chipuri din lume, aceasta revolutie a fruntii pe care ea a popularizat-o a devenit o contributie cunoscuta in istoria frumusetii.

In anul 2014, Anastasia Beverly Hills si-a lansat noua linie de machiaj color pe Instagram, care a cultivat o relatie cu clientii axati pe arta, educatia si receptivitatea produselor, oferind un aspect lustruit final pentru care este cunoscuta Anastasia Beverly Hills. De asemenea, a primit o recunoastere la nivel de industrie pentru diverse premii si inovatii digitale pentru articole precum Lipstick Liquid, Brow Wiz si Contour Kit.
Produsele Anastasia Beverly Hills sunt disponibile pe site-ul sau oficial si pe comerciantii cu amanuntul din intreaga lume. Ceea ce face ca aceasta marca sa fie diferita de celelalte este ca este dedicata dezvoltarii, formarii si testarii produselor fara cruzime.
Persoana in spatele Anastasiei Beverly Hills
Anastasia Soare este femeia din spatele succesului Anastasiei Beverly Hills. Ea a imigrat in SUA din Romania fara mijloace financiare sau abilitati lingvistice, dar mai degraba a mobilizat o educatie acerba si o rezolvare in arhitectura si arta pentru a-si combina abordarea unica si viziunea antreprenoriala asupra frumusetii. A fost in 1990, cand a introdus pentru prima data un nou serviciu de modelare a sprancenelor pentru clientii sai, care a devenit metoda brevetata Golden Ratio. A devenit serviciul ei discontinue si a suportat o noua categorie in lumea frumusetii moderne.
Anastasia continua sa impuna limite pana astazi, care se extind dincolo de categoria fruntii cu linia de prestigiu a produselor cosmetice de la Anastasia Beverly Hills. Capacitatea sa de a stimula cresterea prin inovare, precum si concentrarea organizationala asupra clientilor a devenit marca distinctiva a liderului sau, ceea ce a dus, de asemenea, la popularitatea Anastasiei Beverly Hills. Acesta este motivul pentru care multi oameni, chipuri deosebit de faimoase, se bazeaza pe viziunea ei exceptionala pentru frumusete.
Citiți următorul articol interesant Cel mai bun ruj Nyx pentru fiecare femeie.
Ce ar trebui sa stiti despre metoda de raport de aur a Anastasiei Beverly Hills?
Potrivit lui Anastasia Soare, ochii sunt instruiti in mod intrinsec pentru a arata proportia divina si a asocia-o imediat cu armonie si frumusete. Rata de Aur este ratia matematica in care intregul este mai mare decat suma partilor, care ofera frumusete, echilibru si simetrie. Anastasia a fost inspirata de acest Raport de Aur si a realizat o metoda unica si unica de modelare a sprancenelor. Prin urmarea unor astfel de principii, a reusit sa faca seturi de arcade, care sunt potrivite si incadrate perfect pentru orice forma a fetei.

Metoda Golden Ratio a Anastasiei Beverly Hills este nucleul sau. Fiecare lansare de produs este inspirata de abilitatea unica a machiajului de a face o iluzie a proportiei faciala, a echilibrului si a simetriei.
Eyeliner gel Ofra Cosmetics – e suficient o singură trasare pentru o linie de tus intensă, reveniți doar daca e nevoie sa îndreptati linia, dar intensitatea va fi maxima de la prima aplicare si cu o rezistență îndelungată. Citeste mai mult …